oh man you gotta love the traders on here

Old 10-20-2009, 09:37 PM
  #1  
kw89425
Senior Member
MASTER BUILDER
Thread Starter
 
Join Date: Mar 2007
Location: waynesburg, ky
Posts: 217
Default oh man you gotta love the traders on here

you know the ones looking forsomething like what you have. send an offer and they never answer. how hard is it to say no thanks. not what im looking for or at least no? im starting to feel like rj has gone to hell. to many dealers on here making a living nobody wants to even try to make a fair trade it gotta be in their favor
kw89425 is offline  
Old 10-21-2009, 07:12 AM
  #2  
mopar1968
Senior Member
RACING JUNKIE
 
mopar1968's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Abingdon,Virginia
Posts: 3,579
Default

I agree with you, I like the one's that say's ''Trade value higher'' I alway's laugh at that phrase :!: :lol: :lol:



''JUST MY TWO CENT'S WORTH''
mopar1968 is offline  
Old 10-21-2009, 11:49 AM
  #3  
bjuice
Administrator
RACING JUNKIE
 
bjuice's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: Greenville s.c.
Posts: 3,239
Default Re: oh man you gotta love the traders on here

Originally Posted by kw89425
you know the ones looking forsomething like what you have. send an offer and they never answer. how hard is it to say no thanks. not what im looking for or at least no? im starting to feel like rj has gone to hell. to many dealers on here making a living nobody wants to even try to make a fair trade it gotta be in their favor
Noooooooo, its Not RacingJunk's Fault...its a people problem Plain and Simple.
a Year or so ago some of you may Remember i made an offer to a Guy for a low profile Blower.." His ad Said Make offer"...so i did...made a $900.00 STARTING offer on his $1500.00 asking price ( could have been $1600.00 i forget)

Anyhow do you think i got a Nice reply " No thanks".....Nope !!!..instead he blocked me from sending anymore Messages...lol


This was not Racingjunks Fault....RacingJunk provides an excellent venue for Buyers,sellers and Yes TRADERS...Rj cannot dictate how people act or respond.
__________________
Bjuice..

"I'M YOUR HUCKLEBERRY ! "
bjuice is offline  
Old 10-21-2009, 12:33 PM
  #4  
Harbone
Moderator
RACING JUNKIE
 
Harbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 4,000
Default

I agree with bjuice, its the people not RJ, I have my car on here right now and the selling price is stated and I note the trade price is the same, no screwing around, plain and simple. I love it when someone has a car listed for sale, example $20K but their trade price is $25K? WTF??? :lol:
__________________
Chris

As close to "Normal" as I can get...
Harbone is offline  
Old 10-21-2009, 01:08 PM
  #5  
mopar1968
Senior Member
RACING JUNKIE
 
mopar1968's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Abingdon,Virginia
Posts: 3,579
Default

Yeah Brian i remember that, you got cursed and blocked from contacting him,so did i after offering him $500.00 for it :!: :!: But i agree with you as we say here at the dealership some people are just plain stupid :!: :!: Chris know's where i am coming from :!: :!:


''JUST MY TWO CENT'S WORTH''
mopar1968 is offline  
Old 10-21-2009, 02:29 PM
  #6  
Scooterz
Senior Member
RACING JUNKIE
 
Join Date: Mar 2006
Location: EUGENE,OR.
Posts: 3,408
Default Re: oh man you gotta love the traders on here

Originally Posted by bjuice
Originally Posted by kw89425
you know the ones looking forsomething like what you have. send an offer and they never answer. how hard is it to say no thanks. not what im looking for or at least no? im starting to feel like rj has gone to hell. to many dealers on here making a living nobody wants to even try to make a fair trade it gotta be in their favor
Noooooooo, its Not RacingJunk's Fault...its a people problem Plain and Simple.
a Year or so ago some of you may Remember i made an offer to a Guy for a low profile Blower.." His ad Said Make offer"...so i did...made a $900.00 STARTING offer on his $1500.00 asking price ( could have been $1600.00 i forget)

Anyhow do you think i got a Nice reply " No thanks".....Nope !!!..instead he blocked me from sending anymore Messages...lol


This was not Racingjunks Fault....RacingJunk provides an excellent venue for Buyers,sellers and Yes TRADERS...Rj cannot dictate how people act or respond.
I have to agree w/ Juice on this... people & their idiosyncrasies cannot be governed by RJ or anyone else... it is a people thing. I can relate to the original observation on some people's tactic's however!! Scoot
Scooterz is offline  
Old 10-21-2009, 03:13 PM
  #7  
bbchevy
Senior Member
RACING JUNKIE
 
Join Date: Mar 2003
Location: Fountain,MICHIGAN
Posts: 856
Default ??

I Have a QUESTION for All These AZZHOLES?
What DO THEY DO With these PICTURES?Are they Printed out and Burned in the Fireplace ALL WINTER..............?
SEND MORE PICTURES!
Then?NOT Even Enough COMMAND DESENTCY to Call or AT LEAST Email you back to let you Know that there WIFE put a Rope around there SACK,and they have to Back OUT OF THE DEAL?
This S#!T Gets Worst by the Day!
Todays WORLD Sure is a Hole Lot Different From the Way I was Brought Up!
These Younsters have a RUDE Awakening!!!
Later
G :?
bbchevy is offline  
Old 10-21-2009, 04:39 PM
  #8  
DirkaDirka
Senior Member
RACING JUNKIE
 
DirkaDirka's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Clarksville, TN
Posts: 1,954
Default Re: ??

Originally Posted by bbchevy
I Have a QUESTION for All These AZZHOLES?
What DO THEY DO With these PICTURES?Are they Printed out and Burned in the Fireplace ALL WINTER..............?
SEND MORE PICTURES!
Then?NOT Even Enough COMMAND DESENTCY to Call or AT LEAST Email you back to let you Know that there WIFE put a Rope around there SACK,and they have to Back OUT OF THE DEAL?
This S#!T Gets Worst by the Day!
Todays WORLD Sure is a Hole Lot Different From the Way I was Brought Up!
These Younsters have a RUDE Awakening!!!
Later
G :?
Why dont you tell us how you really feel. Dont hold anything back now. :twisted: :lol: :shock: :shock: :shock:
DirkaDirka is offline  
Old 10-21-2009, 06:24 PM
  #9  
bjuice
Administrator
RACING JUNKIE
 
bjuice's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: Greenville s.c.
Posts: 3,239
Default Re: ??

Originally Posted by bbchevy
I Have a QUESTION for All These AZZHOLES?
What DO THEY DO With these PICTURES?Are they Printed out and Burned in the Fireplace ALL WINTER..............?
SEND MORE PICTURES!
Then?NOT Even Enough COMMAND DESENTCY to Call or AT LEAST Email you back to let you Know that there WIFE put a Rope around there SACK,and they have to Back OUT OF THE DEAL?
This S#!T Gets Worst by the Day!
Todays WORLD Sure is a Hole Lot Different From the Way I was Brought Up!
These Younsters have a RUDE Awakening!!!
Later
G :?
lol...thats Funny but ahhh so true.......LMAO :P
__________________
Bjuice..

"I'M YOUR HUCKLEBERRY ! "
bjuice is offline  
Old 10-22-2009, 12:16 AM
  #10  
kw89425
Senior Member
MASTER BUILDER
Thread Starter
 
Join Date: Mar 2007
Location: waynesburg, ky
Posts: 217
Default

i dont mind to send pics when i get time i truck you know and i always answer anybody that sends a message even the dumb ones and my time is very limited. i would just like the same in return just yes or no so simple. i didnt say it was anybodys fault i said rj had gone to [email protected]# with all these dealers on here making a living off the site.
kw89425 is offline  

Contact Us Archive Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service