Search: Posts Made By: aaaaaaaaaaaaa
Showing results 1 to 25 of 148
Search took 0.00 seconds.
02-19-2008, 02:46 PM
Replies: 22
Views: 2,123
Posted By aaaaaaaaaaaaa

to add i would like to say Topsportsman you da...

to add i would like to say Topsportsman you da man !
02-19-2008, 02:45 PM
Replies: 22
Views: 2,123
Posted By aaaaaaaaaaaaa

thank u for accepting my apology ! :D

thank u for accepting my apology ! :D
02-19-2008, 01:07 PM
Replies: 22
Views: 2,123
Posted By aaaaaaaaaaaaa

again i apologize for being so immature..i know...

again i apologize for being so immature..i know if i keep on my post will deleted or i could get kicked off..so please accept my apologies... :D
02-19-2008, 12:55 PM
Replies: 22
Views: 2,123
Posted By aaaaaaaaaaaaa

Bowtie i am sorry, you are right i have been a...

Bowtie i am sorry, you are right i have been a kid, i need to grow up..sorry again my friend. :D
02-19-2008, 12:47 PM
Replies: 22
Views: 2,123
Posted By aaaaaaaaaaaaa

yea like you do and topsportsman, and all the...

yea like you do and topsportsman, and all the other thread jackin azzholes
02-19-2008, 12:42 PM
Replies: 22
Views: 2,123
Posted By aaaaaaaaaaaaa

maybe you kissed em and he likes you.....LOL

maybe you kissed em and he likes you.....LOL
02-19-2008, 12:30 PM
Replies: 22
Views: 2,123
Posted By aaaaaaaaaaaaa

paint ideas

he who erases and changes your threads for good reason must be for a dumb post. :shock:
02-19-2008, 11:41 AM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

like i said you dont know.....they were bashing...

like i said you dont know.....they were bashing me after i put that i won in a thread that i thought was a thread to post wins.......get ya mind right dude.......you need to read more about...
02-19-2008, 11:36 AM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

ok now that yall kissed and made up....yall can...

ok now that yall kissed and made up....yall can go mess up some other thread with some bs......



I STILL DONT SEE THE WEBSITE FOR THOSE REALLY LOW PRICED SHADOW TRAILERS BY PACE YOU WERE...
02-18-2008, 07:25 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

like i said you dont know.....they were bashing...

like i said you dont know.....they were bashing me after i put that i won in a thread that i thought was a thread to post wins.......get ya mind right dude.......you need to read more about...
02-18-2008, 06:11 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

i didnt make that thread....the moderators made...

i didnt make that thread....the moderators made that thread bcuz they thought i was thread jacking......get your facts straight if you dont know what your talking about
02-18-2008, 04:03 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

hahaha.......charman.....yea you would be wipin...

hahaha.......charman.....yea you would be wipin your ace with the tough stuff if you didnt have us......
02-18-2008, 03:40 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

i wasnt talkin bout you.....you said what your...

i wasnt talkin bout you.....you said what your opinion was and many others THINK the same thing......but my trailer tows good fast or slow speeds and handles great and looks just as good so i took...
02-18-2008, 03:36 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

i understand alot of people just want to say they...

i understand alot of people just want to say they have a triple axle....I KNOW THIS......but like i said a 32' TRAILER DOESNT NEED 3 AXLES.....plain facts......
02-18-2008, 03:32 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

where at i wanna see the website.....

where at i wanna see the website.....
02-18-2008, 03:28 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

YEA IM SURE EVERYONE IS READING YOUR POST...

YEA IM SURE EVERYONE IS READING YOUR POST THINKING YOUR A GENIOUS....lol.......I ONLY CAME ON HERE STATING FACTS AND YOU STARTED BASHING ME.......


I HAVE A VERY NICE A WELL TAKEN CAR OF...
02-18-2008, 03:13 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

spend less time talking and more time...

spend less time talking and more time thinking.......LOL....you might come out not lookin like a dumbass
02-18-2008, 03:12 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

you need some pooh nanny dude....you spend tooooo...

you need some pooh nanny dude....you spend tooooo much time on the net is you care about spellling
02-18-2008, 03:03 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

I disagree with you always you got to be the...

I disagree with you always you got to be the brightest person on here,you can't even spell trailer let alone know about them,tipical hillbilly :P

And you don't have any mannors either you type...
02-18-2008, 01:10 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

ABCDEFGHIJKLMNOP?

ABCDEFGHIJKLMNOP?
02-17-2008, 07:37 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

HAMMERTIME THINKS HE KNOWS ABOUT TRAILERS BCUZ...

HAMMERTIME THINKS HE KNOWS ABOUT TRAILERS BCUZ HIS DAD WORKS AT A TRAILER PLACE....lol
02-17-2008, 04:54 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

only somebody who doesnt know about trailors...

only somebody who doesnt know about trailors would say it hurts a 32 footer.....



like i said ive pulled it with everything from a 3/4 truck to motor home and it pulled great with all of...
02-17-2008, 02:50 PM
Replies: 9
Views: 772
Posted By aaaaaaaaaaaaa

i would never send the money without lookn at the...

i would never send the money without lookn at the car IMO...most people are either liers or idiots...so go look at the ride
02-17-2008, 01:34 PM
Replies: 50
Views: 3,868
Posted By aaaaaaaaaaaaa

these racing junk people keep me amazed.....this...

these racing junk people keep me amazed.....this guy just offered me a 94 ford POS truck and $500 for my trailor......get this...he has the truck up for sale for over 5 grand.....hahahaha....
02-15-2008, 12:14 PM
Replies: 14
Views: 2,195
Posted By aaaaaaaaaaaaa

Re: re: pinks

THEY COULD PAY ME 10 G's and i would say the host is perfect.....LOL.....all them dudes that work on that show are rookies and if not rookies then they dont know how to run a show and shouldnt be...
Showing results 1 to 25 of 148
 


 
Forum Jump

Contact Us Archive Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service